[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Srpen 2 21:36:40 UTC 2014

Ahoj,
takže mám skoro dokončenou první verzi.

Co to umí: umí získat geometrii a kulturu prvku a následně vytvořit
cestu nebo multipolygon (pokud existují nějaké vnitřní prvky) a otagovat.
Co to neumí: napojení na sousední pole (pokud se dané pole dotýkají),
neřeší se konflikty, nekontroluje se existence daného objektu a zatím má
každý modul samostatnou klávesovou zkratku.

Než vám to dám k dispozici na otestování, potřebuji ještě chvíli na
vlastní testování, ale hlavně vyřešit tyto "drobnosti"

a) Mapování - to mám zatím takto:

*"orná půda":* "landuse": "farmland"
*"chmelnice":* "landuse": "farmland"; "crop": "hop"
*"vinice":* "landuse": "vineyard"
*"ovocný sad"*: landuse": "orchard"
*"travní porost":* landuse": "meadow"
*"porost RRD":* landuse": "forest"
*"zalesněná půda":* landuse", "forest"
*"rybník":* landuse": "reservoir"
*"jiná kultura":* landuse": "farmland"
*"jiná kultura (školka)":* landuse": "plant_nursery"
*"jiná kultura (zelinářská zahrada)":* landuse": "farmland"; "crop":
"vegetables"

Bohužel si nejsem vůbec jistý, že vše dostanu přesně tak jak je to
napsáno výše. Už jsem narazil u "zalesněno" a "zalesněná půda". Bohužel
nevím, kde by se daly otestovat speciální případy.

b) LPIS nebo pLPIS? Hlavně u tagu source a ref.
Jestli do toho skriptu koukám správně, source se nastavuje na lpis a do
ref se dá LPIS_ID. A dále se nastavuje lpis:kultura.

Ve wiki (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#pLPIS_-_ve.C5.99ejn.C3.BD_registr_p.C5.AFdy
) navrhuji "source=eagri:plpis" (podle vzoru: cuzk:km, cuzk:ruian...)

Místo ref= bych nastavil ref:plpis (opět dle ruian)

Mám taky nastavit pole *(p)lpis:kultura*? A co pole *kultura_od*
namapovaná třeba na *start_date* ?

Co myslíte?