[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Srpen 3 08:11:43 UTC 2014

Ahoj!

> takže mám skoro dokončenou první verzi.

Gratulace :-).

importovat okoli Mukarova abych videl, jak to bude vypadat. Vypada to
o dost lip, nez veci co jsem delal rucne...

> Co to umí: umí získat geometrii a kulturu prvku a následně vytvořit
> cestu nebo multipolygon (pokud existují nějaké vnitřní prvky) a otagovat.
> Co to neumí: napojení na sousední pole (pokud se dané pole dotýkají),
> neřeší se konflikty, nekontroluje se existence daného objektu a zatím má
> každý modul samostatnou klávesovou zkratku.
>
> Než vám to dám k dispozici na otestování, potřebuji ještě chvíli na
> vlastní testování, ale hlavně vyřešit tyto "drobnosti"
>
> a) Mapování - to mám zatím takto:
>
> *"orná půda":* "landuse": "farmland"
> *"chmelnice":* "landuse": "farmland"; "crop": "hop"
> [...]

Tam jsem chtel davat natural=scrub, ale davam landuse=scrub. Opravim
skript... ale ona na importovanem uzemi zrejme ta situace jeste
nenastala...

> *"jiná kultura (školka)":* landuse": "plant_nursery"

Tohle v tech cislech nevidim... aha, tak ne, je to tam, 91, taguju
jako landuse=forest.

Aha... ale dle obrazku:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dplant_nursery

Jsme si jisty ze tohle je nase "skolka"? Obrazek tomu uplne
neodpovida...

> Bohužel si nejsem vůbec jistý, že vše dostanu přesně tak jak je to
> napsáno výše. Už jsem narazil u "zalesněno" a "zalesněná půda". Bohužel
> nevím, kde by se daly otestovat speciální případy.
>
> b) LPIS nebo pLPIS? Hlavně u tagu source a ref.
> Jestli do toho skriptu koukám správně, source se nastavuje na lpis a do
> ref se dá LPIS_ID. A dále se nastavuje lpis:kultura.

Stat tomu rika "Veřejný registr půdy - LPIS", takze bych nechal lpis.

> Ve wiki (
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#pLPIS_-_ve.C5.99ejn.C3.BD_registr_p.C5.AFdy
> ) navrhuji "source=eagri:plpis" (podle vzoru: cuzk:km, cuzk:ruian...)
>
> Místo ref= bych nastavil ref:plpis (opět dle ruian)

No, ja bych nechal ref, ale asi je to dost jedno...

> Mám taky nastavit pole *(p)lpis:kultura*? A co pole *kultura_od*
> namapovaná třeba na *start_date* ?

V importovanejch uz lpis:kultura nenastavuju. Start date proc ne...
									Pavel