[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Sobota Srpen 9 05:25:39 UTC 2014

Ahoj,
prozatím jsem hlavní část tracování na "svém" území ukončil. Jde o území,
které dlouhodobě upravuji a má celkem dobře zpracované různé landuse=
residential apod, překryvy tedy nějaké jsou, ale jsou minimální.

Pokud jse o tabulku se seznamem udělaných katastrálních území, v případě
potřeby ji zpětně doplním.
Jinak lesů je v LPIS pramálo, jde většinou o nějaké školky, rybníky jsem
nezaznamenal.

Zdraví Pavel Kwiecien

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Švec - OSM <osm na maatts.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>, Marián Kyral
<mkyral na email.cz>
Datum: 9. 8. 2014 1:54:42
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer - pLPIS

"On 9.8.2014 00:08, Marián Kyral wrote:

> OK.
> A pokud se ty polygony dotýkají, můžu je spojit? Tedy, že budou mít
> společné uzly?
> Stejně tak, pokud se polygony budou překrývat, tak jednomu ten kousek
> useknu.
>
> Šlo by to?

Duplicitní uzly na společných hranách landuse polygonů určitě slučovat do
jednoho, to je důvod většiny errorů v JOSM. Ale zase bych neslučoval úplně s
libovolným uzlem, třeba společné uzly landuse s elektrickým vedením mi
nepřijou logické.

Narazil jsem ještě na jednu zvláštnost, v LPIS polygonech se vzácně
vyskytovaly dva po sobě jdoucí identické uzly. JOSM to komentoval hláškou
"polygon překrývá sám sebe" a chvíli mi trvalo, než jsem objevil důvod.

Pokud jde o slučování celých polygonů, tam souhlasím s Pavlem, raději zatím
neslučovat.

Překryvy v rámci LPIS polygonů jsem po sloučení duplicitních uzlů už
nezaznamenal. Překryvy s OSM polygony je větší legrace, stačí se teď podívat
do Podkrkonoší ;-) Useknout uhul:wms les podél LPIS polygonu bude ve většině
případů v pořádku. U landuse=residential, farmyard apod. to už tak jasné
není.

Martin