[Talk-cz] Posunutá Jihlava

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Červenec 11 22:12:22 UTC 2014

Dne 11.7.2014 23:46, Jachym Cepicky napsal(a):
> 3 metry ... to by me(lo jít s turistickou GPSkou uz( snad i zame(r(it,
> kterej z te(ch bodu* je pravdivý

Jo jo. Más( tam cestu? Já i Petr to máme trochu z ruky :-D

Nicméne( hlavní problém vidím v tom (alespon( v mém pr(ípade(), z(e
definic(ní body AM je mimo hranice SO. No a padne to do dals(ího SO,
jehoz( AM má definic(ní bod zase mimo. Na tom screenshotu to není
vide(t, ale v PointInfo jsem klikl na definic(ní bod AM dle KM a nechal
si vytvor(it AM dle RUIAN. Vytvor(il se mi to v tom modrém c(ísle 4388
mezi trojkou a osmic(kou. Tedy mimo hranice SO. Te(sne(, ale mimo.

V kaz(dém pr(ípade( je v RUIANu ne(co s(patne(. Bud( je správne(
definic(ní bod AM a umíste(ní SO je s(patné, nebo je umíste(ní SO v
por(ádku, ale pak tam hapruje ta adresa ;-)
Moz(no ove(r(iti zde: http://www.openstreetmap.org/#map=19/49.41004/15.59117

Marián