[Talk-cz] Geoportál Praha - to mi hlava nebere

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Neděle Březen 9 10:00:40 UTC 2014

No, zní to jako téma pro OSGeo.cz, přeposílám v kopii na Honzu Cibulku, který
má z nás asi největší zkušenosti - (s obojím, tedy jak s vymáháním dat, tak s
případným zostuzováním).

IMHO, jedná se o úřední dílo, z principu je poznámka o zabezpečení proti
zneužití naprosto irelevatní.

Jáchym