[Talk-cz] Geoportál Praha - to mi hlava nebere

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Březen 9 10:24:45 UTC 2014

Díky, to je super, že je tu někdo zkušený.

Oni to "řeší" smluvní pokutou - pokud bych data "zneužil" či "nezabezpečil" či
předal dál, měl bych platit smluvní pokutu ve výši stonásobku "manipulačního
poplatku", proti čemuž by se následně asi bránit dalo, ale s pochybným
výsledkem a natolik OSM zase nemiluju, abych toto riskoval. Určitě bude lepší
postup je přimět ke změně těchto podmínek.

Také si myslím, že jde o úřední dílo. Kdyby nešlo, tak přeci ta data mohou
prodávat normálně a nedělat kolem toho takovouto komedii.

Jsem zvědavý na názor povolaného.
--
Petr