[Talk-cz] Geoportál Praha - to mi hlava nebere

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Březen 9 10:49:31 UTC 2014

Cus,
pokud jde o uredni dilo ... jako ze tomu vse nasvedcuje, tak jsou
nesmyslny i ty "manipulacni" poplatky. Nebot vypaleni/ulozeni dat v
digitalni podobne na nejake medium jiste nestoji desitky tisic.

IMO typicky priklad jak vyjebavat se 106tkou.

Jinak mozna hint ... tyhle piratsky akce radi pirati ... pokud na ne
nekdo mate rozumnej kontakt, tak by monza sli do toho, ze ty data vrazej
verejne na svuj web a budou ocekavat, jestli je praha bude zalovat.

Dne 9.3.2014 11:24, Petr Vejsada napsal(a):
> Díky, to je super, že je tu někdo zkušený.
>
> Oni to "řeší" smluvní pokutou - pokud bych data "zneužil" či "nezabezpečil" či
> předal dál, měl bych platit smluvní pokutu ve výši stonásobku "manipulačního
> poplatku", proti čemuž by se následně asi bránit dalo, ale s pochybným
> výsledkem a natolik OSM zase nemiluju, abych toto riskoval. Určitě bude lepší
> postup je přimět ke změně těchto podmínek.
>
> Také si myslím, že jde o úřední dílo. Kdyby nešlo, tak přeci ta data mohou
> prodávat normálně a nedělat kolem toho takovouto komedii.

> [...]
>>> výdej. Jeden by si řekl, že je to pochopitelné, že DVD něco stojí a práce