[Talk-cz] český addr:housenumber

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Březen 20 06:55:03 UTC 2014

Dne 20.3.2014 2:24, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> nechci se zase vnucovat, ale ta cisla nemusi byt v housenumber
> za vsech okolnosti vsechna jak pises. Muj navrh to rozdeluje na dve casti.
> Jeden housenumber je zvlast pro dum, druhy housenumber jen pro ulici.

A co si mam predstavit pod pojmem "druhy housenumber jen pro ulici" ???

Mimochodem, predstav si, ze pokud ma budova trebas v prizemi obchod s
nejakym nazvem, a nekdo ten obchod otaguje, tak se ti tam vyrenderuje i
ten nazev - a to bud prioritne (pokud jsou vsechny tagy na budove) nebo
se flakne nekam mezi vsechna ta cisla - pokud je to tagovano jako
samostatny node.  Je to zkratka dano tim, jak ten reneder (ne)funguje.