[Talk-cz] český addr:housenumber

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Březen 20 07:23:44 UTC 2014

Ahoj,
> A co si mam predstavit pod pojmem "druhy housenumber jen pro ulici" ???
Pod tim si mas predstavit, ze mi jeste uplne nenastartoval mozek,
kdyz jsem to psal.   ;-)

Myslel jsem tim, jeden housenumber jen s c.o. otagovany pobliz ulici (na vchode).

Ted tagujeme vsude (kde je  c.o.) do housenumber c.p./c.o.
Muj navrh by to zredil, protoze c.p. by se tagovalo jen jednou na dum
a c.o. samostatne nad vchody (kde je ted i c.p.).

Argument, ze by to bylo mene prehledne, jsem porad jeste neakceptoval.
Chybejici c.p. u vhodu je prece jen o kousek vedle.

To, ze to nekdo prepise nejakyum obchodem, ale prece plati i ted, ne?

Zdravi,
Dalibor