[Talk-cz] český addr:housenumber

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Březen 20 09:43:55 UTC 2014

Dne 20.3.2014 8:23, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> Pod tim si mas predstavit, ze mi jeste uplne nenastartoval mozek,
> kdyz jsem to psal.   ;-)
>
> Myslel jsem tim, jeden housenumber jen s c.o. otagovany pobliz ulici (na vchode).
>
> Ted tagujeme vsude (kde je  c.o.) do housenumber c.p./c.o.
> Muj navrh by to zredil, protoze c.p. by se tagovalo jen jednou na dum
> a c.o. samostatne nad vchody (kde je ted i c.p.).

... a vis jak by to vypadalo v renederu? Mel bys vsude kolem budov
hromady cisel, aniz by kdokoli byt jen tusil ktery je ktery.

Nehlede na to, ze bys minimalne zdvojnasobil mnoztvi dat, ktere se resi
v jinem threadu teto diskuse.

Pokud v tomto ohledu neco smysl ma, tak IMO spis snaha upravit ten
reneder/nominatim, aby chapal a umel pouzit vic cisel.