[Talk-cz] area:highway

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Březen 24 09:07:56 UTC 2014

Dne 24.3.2014 7:58, Marián Kyral napsal(a):

> Tak tenhle návrh se mi líbí. Kolikrát se mi stalo, že někde byl velmi
> široký chodník, případně měl nějaký nepravidelný tvar. Tam by se to
> hodilo. Je jen škoda, že i po třech letech je toto stále jen návrh :-(
> Případně (jak někteří oponují v diskuzi), že render (na větších
> přiblíženích) stále ignoruje zadanou šířku chodníku. Takhle jsou všechny
> chodníky zakresleny stejně.

Cus,

zcela obecne ... by mel reneder akceptovat area=yes (i kdyz v pripade
uzavrenyho polygonu mi to prijde jako ponekud nadbytecny ...) nad temer
libovolnym tagem kde to dava smysl. A nebylo by pak treba resit vsemozny
obezlicky ...

Protoze uplne stejne tak muzes mit silnici, ktera ruzne meni sirku, mas
na ni vyhybaci rozsireni .... a to nejak rozumne zmapovat bez toho abys
jednoduse obtah profil ...

Proto me osobne tohle prijde padly na hlavu, protoze to jen duplikuje
existujici tag. A jelikoz to (kupodivu) nad nekteryma typama "cest"
funguje, tak mi prijde jeste prastenejsi to stanovovat jako vyjimky.
(napr nad ucelovou komunikaci area funguje, ale nad 1/2/3 nikoli).

Samo, totez se tyka trebas ricnich brehu ... to pak totiz muzes mit
extra tag pro kazdou blbost, znamenajici naprosto totez - ze jde o
znaceni plochy.

IMO by tudiz bylo rozumny, aby vseobecne uzavrena cesta = plocha, pokud
to tak neni (je to trebas silnice kolem namesti) tak tomu dat area=no.
Area=yes by pak mela smysl spis jen vyjimecne.