[Talk-cz] area:highway

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 24 10:06:45 UTC 2014

Dne 24.3.2014 10:53, jzvc napsal:

> [...]
>
> Podivej, ja vim ze mame mozna rekneme v celosvetovym meritku extremne
> kvalitni podklady, takze muzeme zachazet do detailu, ktere jsou jinde
> spis nerealny. Ale trebas v pripade kresleni ulice bych si to
> predstavoval tak, ze si navolim jestli chodnik po jedny/druhy/obou
> stranach, editor mi defaulne nahodi nejak sirokou silnici a nejak
> siroky
> chodnik k ni pricapnuty ... a ja si stim pak budu moc hejbat podle
> potreb. Pokud to mam ale delat tak, ze budu rucne vypisovat tagy o
> sirkach, rozdelovat tu silnici kazdych par metru ... tak se na to

Tak to se mi taky líbí. Z toho by mohl být pěkný doplněk do JOSM :-D

> Testoval sem to, je to minimalne 2 roky, tenkrat to fungovalo.

Divné, mně to před nějakou dobou nefungovalo, takže jsem si automaticky
zvyk dávat u různých servisních ploch area=yes.
Úvaha: Öno je to asi tak schizofrenní kvůli kruhovým objezdům. Přece
jen, na pěší zóně kruhové objezdy nebývají, tak tam se ta area=yes může
dávat automaticky. U silnic 1/2/3 je to už něco trochu jiného.

> Pozor, mluvime o ruznych vecech. Mas reku v podobe cesty, a pak mas
> jeji
> "brehy", ktery maji extraburt tag "riverbank". Pritom z logiky veci je
> to proste reka, jen znacena jako plocha na ktery se nachazi. Pro ucely
> navigace samo potrebujes i tu cestu (i kdyz by se dala asi nejak
> spocitat - vcetne toho smeru toku, ale nebylo by to uplne trivialni).

Tomu nerozumím. Ten tag je právě navrhován tak, aby se choval stejně
jako riverbank. T.j.: renderuje se, ale nepoužívá se k navigaci.