[Talk-cz] area:highway

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Březen 24 10:14:11 UTC 2014

Dne 24.3.2014 11:06, Marián Kyral napsal(a):

> Tak to se mi taky líbí. Z toho by mohl být pěkný doplněk do JOSM :-D

> Divné, mně to před nějakou dobou nefungovalo, takže jsem si automaticky
> zvyk dávat u různých servisních ploch area=yes.
> Úvaha: Öno je to asi tak schizofrenní kvůli kruhovým objezdům. Přece
> jen, na pěší zóně kruhové objezdy nebývají, tak tam se ta area=yes může
> dávat automaticky. U silnic 1/2/3 je to už něco trochu jiného.

> Tomu nerozumím. Ten tag je právě navrhován tak, aby se choval stejně
> jako riverbank. T.j.: renderuje se, ale nepoužívá se k navigaci.

Jde o to, ze tag "riverbank" je proste nadbytecny, naprosto bohate by
stacilo chovat se tak bud k plose otagovany jako reka nebo (kdyz uz) k
tomu ucelu pouzit tag area=yes.

Podivej se trebas na tag runway ... kdyz ho pouzijes na cestu, je to
cesta, kdyz k tomu pridas area=yes, udela ti z toho plochu. Me ten tag
area prijde nadbytecny, ale takto je to aspon logicky. A stejne by se
IMO melo chovat proste vse. => ne dalsi tag "area:highway"

Jinak samo ze ruzny tagy muzou mit ruzny defaultni chovani - treba u
domu se by default plocha predpoklada a nemusis ji tagovat extra.