[Talk-cz] area:highway

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Březen 24 10:41:31 UTC 2014

Dne 24.3.2014 11:21, Marián Kyral napsal(a):

> runway je trochu něco jiného. U ní nezáleží na směru. Ale jak by jsi u
> řeky nebo cesty jako plochy značil, kterým směrem je jednosměrná?

Mam ten pocit, ze se o navigaci vubec nebavime ... nebo nectes co pisu?

Pr1 - reka:
1) waterway=river
2) waterway=river + area=yes (nebo jako uzavreny polygon)

Mas DVA ruzne objekty. Smer reky muzes (mimo jiny) zjistit ze spadu ...
ale jak sem napsal, nebylo by to uplne trivialni.

Pr2  -silnice:
1) highway=primary
2) highway=primary + area=yes (nebo jako uzavreny polygon)

Opet, mas dva ruzne objekty.  Vzdy ti jeden urcuje parametry pro
navigaci (smer ...) a druhy "fyzicke" parametry (me trebas prijde
logicky dat povrch na plochu, ne na cestu). Samo, v idealnim pripade by
to bylo jeste provazany relaci (= vis ze jde o "jednu" vec) a editor by
se k tomu choval jako k jednomu editovalenymu objektu (ale to uz je spis
scifi).

O co mi jde ... ze je pitomost nasledujici:

1) waterway=river
2) waterway=riverbank

1) highway=primary
2) area:highway=primary

1) aeroway=runway
2) aeroway=runway + area=yes

To mas jen smesny 3 veci na ktery sem si vzpomel ... a mas to 3 ruzny
pravidla. A podobnejch blbosti tam bude neurekom, pritom ti z toho
vyleze 3x naprosto presne totez. Trebas v renederu kazdou tu situaci
musis osetrit zvlast, pritom by stacilo jediny pravidlo "co je plocha
kresli jako plochu".