[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Březen 31 20:02:46 UTC 2014

Pokud by z toho postgre ještě existovala nějaká službička, která by ty data
poskytla, bylo by to pro mě jednodušší udělat to v javascriptu na klientovi

já vím, že ta debata běží už dlouho, ale jestli to správně chápu, teď to teprve
dostalo ty správný grády(?)

Zprávička myslím: root.cz, gisportal.cz, okfn.cz, bude konference givs 2014,
kde bych o tom mohl něco říct (ale už mimo program, ten je uzavřený)