[Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Duben 14 16:22:51 UTC 2015

On 04/14/2015 05:51 PM, Jan Martinec wrote:
> OSM data používá Seznam i v ČR, úplně potichu s tím vyjeli - jakýkoli changeset
> z OSM se obratem objevuje na Mapy.cz - poprvé jsem si náhodou všiml před pár
> měsíci tady, za OSM planet lagují cca o pár týdnů:

To bych si dovolil nesouhlasil. Možná ty changesety sledují a berou jako
zdroj informací co se kde změnilo. Ale rozhodně je nekopírují a už vůbec
je automaticky nepřebírají.

Viz například lesní cesty mezi průsekem a Říčanským p. co jsem mapoval
loni na podzim:
  http://mapy.cz/zakladni?x=16.3672042&y=49.2216756&z=16&l=0
Mapy.cz se od té doby vůbec nezměnila a OSM je samozřejmě v této oblasti
přesnější.

Mirek