[Talk-cz] Fwd: Vandalismus v důsledku výuky Informatiky u vás na škole

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Prosinec 19 23:11:05 UTC 2015

Dne 19.12.2015 v 23:51 Marián Kyral napsal(a):

> No ony se tam některé změny objevily teprve v létě, to už učitel asi
> nečekal. Jinak pochybuji, že by si nevšiml, že místo školy učí v
> nemocnici Blázinec ;-)

> Nikdy jsem to nedělal, jen vím, že do JOSM na to existuje plugin:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Reverter
> Ale jak tak na to koukám, tady to jde jen po changesetech - nelze zrušit
> všechny changesety uživatele najednou. To zřejmě umí jen Data Working Group.

Případně takto se dají vytáhnout všechny objekty uživatele a pak je
ručně smazat.
Dal by se udělat i skript, který smaže všechny objekty daného uživatele
ve verzi 1.

Marián