[Talk-cz] ŘOPíky

Lukas Gebauer gebylist na mlp.cz
Pátek Únor 27 13:28:26 UTC 2015

> p.s. ještě k předchozímu - "původnímu objektu byly dány nové
> souřadnice a atributy dle ropik.net" ... kde se bere jistota, že
> přispěvatelé ropiky.net mají lepší gpsky než přispěvatelé
> OSM?

Dovolim si reagovat... GPSky mame pravdepodobne vsichni uplne stejne.
Jenze je sakra rozdil mezi necim jinym... porovnavas totiz:

1. cloveka, ktery prosel kolem bunkru s GPSkou, a podle toho nakresli
bunkr do OSM.

2. databazi bunkru, kde u kazdeho bunkru jsou trebas i desitky
ruznych zamereni ruznymi lidlmi v ruznem obdobi, a vysledne
souradnice jsou vypocteny jako prumer z techto mereni, navic s
ignorovanim 'uletu'.

Mno, nevim, v tomto porovnani bych si na OSM nevsadil! :-)

Pochopitelne neco jineho bude, kdyz to nebude sedet s RUIAN. Pak bych
doporucil se podivat primo na ropiky.net, z kolika a jakych souradnic
se ta jejich poloha spocitala, jestli tam nebude neco podezreleho. A
pak je na case hledat pricinu nesrovnalosti, protoze by mi prilo
divne, kdyby to treba deset lidi zamerilo uplne jinak, nez rika
RUIAN, ne?

--
Lukas Gebauer.

http://synapse.ararat.cz/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.