[Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Březen 20 11:04:12 UTC 2015

Dne Čt 19. března 2015 21:04:57, jzvc napsal(a):

> Jeden o voze a druhej o koze ...

a třetí do dubu ...

z druhého mailu:
"Pro ten soft je to problem zcela zasadni, protoze pokud ty trebas
definujes trasu pomoci relace, kam das toho kruhace jen kus, tak kde asi
tak ma libovolna appka cout, ze tam sou jeste nejaky dalsi dily."

- to řeší výše uvedené, jak již řekl kolega, pokud jsou ty díly korektně
otagovány, stačí skládat navazující díly do kružnice

"Defakto mas v ty trase neuplnej objekt a tudiz vsechno spatne."

velmi kreativní interpretace ... takže když chci jet po D1 z Prahy do Brna a
pak po D2 na Bratislavu, tak je špatně, že way odpovídající D1 je na exitu 196
rozdělená (aby se mohla oddělit E65 na D2) a nepokračuje jako jeden kus až do
Bohumína?

> Kdybys cet tu diskusi od zacatku, tak je to o tom, ze nekdo do RELACE
> nejaky trasy (v tomto pripade MHD) flakne PULKU kruhace.

jistě, přesně takový příklad jsem dal s brněnskými linkami 44/84 a kruháčem na
Slovanském náměstím, takže co mi "na začátku" mělo uniknout?

> Druha cast je pak o tom, ze rozdeluje kruhac prave a jen z tohoto
> duvodu, coz je hola pitomost.

kdybys četl (...), tak bys věděl, že holá pitomost je tvrdit "právě jen a z
tohoto důvodu", neb ve výše uvedeném příkladu jsem zmiňoval i že jednotlivé
části mohou být odlišně "ochodníkované", například, což je další důvod

Marek v původním mailu[*] nic o rozdělování nepsal, natožpak o "právě jen", to
sis vybásnil abys mohl začít prosazovat nesmyslné spojování

[*] https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2015-March/011556.html

> Kruhac, kterej by byl z pulky asfaltovej a z druhy dlazdenej sem jeste
> tu cest videt nemel.

tak surface=... není jediná možnost odlišnosti, že
(krom toho "tu čest vidět neměl" je v tomto kontextu argument dost naprd)

K.