[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 28 12:27:05 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------

Od: Martin Švec - OSM <osm na maatts.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 28. 5. 2015 14:19:30
Předmět: Re: [Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

"Dne 28.5.2015 13:36, Martin Švec - OSM napsal(a):
> [...]

No, takže podle [1]: "Jinou trvalou kulturou" se rozumí zemědělsky
obhospodařovaná půda s jinou trvalou kulturou, která není uvedena v
odstavcích 6 až 10., s odkazem na nařízení EU:

Podle Čl. 4 odst. 1 písm. g) nařízení Evropského parlamentu a Rady
(EU) č. 1307/2013, v platném znění. [2]: "permanent crops" means
non-rotational crops other than permanent grassland and permanent
pasture that occupy the land for five years or more and yield repeated
harvests, including nurseries and short rotation coppice; („trvalými
kulturami“ kultury jiné než trvalé travní porosty
a stálé pastviny, které nejsou pěstované systémem střídání plodin,
jsou na dané půdě pěstovány nejméně pět let a poskytují opakované
sklizně, včetně školek a rychle rostoucích dřevin pěstovaných ve
výmladkových plantážích;)

A teď babo raď. Já bych to viděl na landuse=farmland bez dalších
přívlastků. ;-)
"

Tak v tomto konkrétním případě to vypadá spíše jako neoplocený sad.

http://mapy.cz/zakladni?x=18.5414672&y=49.6812013&z=18&l=2&pano=1&base=
ophoto&pid=7119909

(ta plocha vpravo)

Marián