[Talk-cz] bp - import dat ipr

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Středa Duben 13 09:39:50 UTC 2016

Ahoj Martine,

ještě bych se přimlouval za import výšky budovy (building:height) z 3D mapy
IPR. Myslím že tam ty data byly a osm by potom hodně prokouklo - dejvice
jsem trochu udělal ručně viz [1]

Zatím importujeme jen buildings:level z RUIANu, ale to je hrozná divočina -
skoro bych řekl kontraproduktivní. Navíc RUIAN data nechce opravovat (pokud
vím) a chyby tedy navždy zůstanou..

Pavel

[1]
http://osmbuildings.org/?zoom=17.4&lat=50.10314&lon=14.39011&rotation=-38&tilt=38