[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Duben 18 12:37:30 UTC 2016

Dne 18.4.2016 v 14:06 Petr Vozdecký napsal(a):
> Google mapu a já vidím, kam ty souřadnice ukazují - což ale předpokládá nějaké datové připojení (což v hlubokých lesích
> ne vždy funguje),

Google mapy - už zase - umí offline oblasti.
  Hamburger menu - Offline oblasti - Plusko

> v rozhraní Google map se pak dá změnit i poloha (když je to ulítlé moc), ale vždycky tu opravenou
> polohu ten Google krám nakonec posune k nejbližšímu adresnímu místu, takže to má smysl jen v zástavbě a jen tehdy, když

Jak? Zkoušel jsem to (mám G4) a nepřišel jsem na to jak. Jde mi akorát kliknout na ten symbol GPSky když jsem v mapě a
nastavit tu souřadnici na aktuální místo. Ale přetáhnout ten bod mi nejde.

Jinak na výletě standardně zapínam OSMtracker, takže GPSka je furt zapnutá a nikdy se mi nestalo, že by ten exif byl
špatně (jako o více jak 50 metrů).

Mirek