[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Únor 18 13:39:18 UTC 2016

Dne 18.2.2016 v 11:01 Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Ahoj,
>
> vycházíš ze nesprávného předpokladu, že anglické tagy odpovídají
> anglickému (britskému) systému školství. Přeti si anglickou verzi wiki.
> Explicitně se tam píše, že ne všechno, co má v názvu College/University
> by se mělo značit jako amenity=college/university.
> Jak já rozumím popisu na anglické wiki, tak aplikace na naše školství je
> následující:
> MŠ: amenity=kindergarten
> ZŠ+SŠ (gymnázia, SOŠ, SOU, učiliště): amenity=school
> VŠ: amenity=university
> VOŠ: amenity=college

Ja nevychazim z predpokladu, vychazim z toho, ze se tu snazite ty tagy
prekladat. A ZS vs SS je diametralne neco jineho, narozil od VoS, coz je
takovej zpusob, jak se dalsi rok nebo dva poflakovat na stredni. Ale
porad to neni college. Vsimni si totiz, ze prave ty VoS jsou prakticky
vzdy soucasti strednich skol.  A naopak, drtiva vetsina strednich skol
umoznuje neco na to tema.

Zkus si predstavit pouzitelnost dat ktera je ve tvem schematu naprosto
mizerna. Budes hledat zakladni skoly ve svem okoli ... a nemas jak.
Budes hledat stredni skoly/uciliste ... a opet nemas jak.

Jak casto - jaky % populace/uzivatelu bude resit specificky VOS?

http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/vykonova-data-o-skolach-a-skolskych-zarizenich-2003-04-2013

Cca 1/2M na strednich skolach
vs
cca 30k na VOS
vs
temer 1M na ZS

=> budeme davat extra tag pro 30k lidi (aby to jakoz takoz odpovidalo
prekladu z EN) a 1,5M hodime na jednu hromadu?