[Talk-cz] Officiální subjekt české OSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 18 18:05:39 UTC 2016

Tak to je fajn slyšet. Možná by nebylo od věci, kdyby (třeba na možném SOTM)
představili vlastní pohled na OSM a jaké mají případně plány.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 2. 2016 17:08:51
Předmět: Re: [Talk-cz] Officiální subjekt české OSM

"

Ahoj,

osobnější kontakt bych měl - jsem s nimi ve styku od doby, co začali
uvažovat o OSM a mezitím jsme párkrát něco řešili.

Toto úterý jsme měli další schůzku a probral jsem s nimi i některá témata
ohledně možné spolupráce. Z diskuse vyplynulo mimojiné, že nám rádi věnují i
některá svá česká data a že samotná jejich redakce ráda využije současné
osmap.cz(http://osmap.cz) ke kontrole svých dat.

Nyní bych tedy navrhoval sepsat - co a jak bychom jim přimo mohli nabídnout.
A taky různé návrhy co by se nám líbilo "na oplátku". S tím, že by si to pak
probrali s marketingem a třeba by něco z toho šlo.

Asi to není možné postavit jako smlouvu, ale spíše dobrovolnou činnost dvou
nezávislých stran. I tak by se nám ale hodilo zastřešující sdružení, což
může být i jedno z témat na ten český SOTM.

Zde gdoc:

https://docs.google.com/document/d/1vAwSj7JfdxWHsbIDlbxe5ZMhKNJolrg21TR_Quht
_rg/edit
(https://docs.google.com/document/d/1vAwSj7JfdxWHsbIDlbxe5ZMhKNJolrg21TR_Quht_rg/edit)

Pavel

PS: jinak za mě k tématu - mám stejný názor jako Mirek.

Dne 18. února 2016 15:42 Jan Breuer <jan.breuer na jaybee.cz