[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Úterý Leden 5 12:24:24 UTC 2016

Už se to tady řešilo, kdysi to tak bývalo, ale dnes už to u mnoha tras
neplatí. Třeba žlutá Jaroměřice nad Rokytnou - Moravský Krumlov má
50km. Takže bych řekl, že subjektivní hodnocení podle délky trasy bude
lepší, než slepě kopírovat něco, co neplatí.