[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Leden 5 14:13:32 UTC 2016

Dne Út 5. ledna 2016 13:24:24, Jakub Konečný napsal(a):
> Už se to tady řešilo, kdysi to tak bývalo, ale dnes už to u mnoha tras
> neplatí. Třeba žlutá Jaroměřice nad Rokytnou - Moravský Krumlov má
> 50km. Takže bych řekl, že subjektivní hodnocení podle délky trasy bude
> lepší, než slepě kopírovat něco, co neplatí.

pokud subjektivní[*] hodnocení, tak prosím dle definice tagů, tj. dle významu,
ne délky

třeba takový Třebíčský okruh má 51 km, tedy překonává hranici navrženou pro
nwn, přesto význam nwn nemá

na druhou stranu troufám si tvrdit, že pro něj neplatí ani žlutá = local, a to
ne podle délky, nýbrž podle toho, že nepředstavuje nějakou jednoduchou spojku
nebo procházku zaměřenou na nějaký místní jev (či jak se vyjádřit), ale naopak
navštěvuje různorodá místa regionálního významu

[*] nelíbí se mi mluvit o tom jako o "subjektivním" - mělo by to být tak, aby
dva lidé nezávisle na sobě došli ke stejnému hodnocení, jen ale prostě nestačí
triviální pravidlo typu "délka > 50 km => nwn"

K.

p.s. @Mirek Suchý: jak jsem koukal na délku toho Třebíčského okruhu, všiml
jsem si, že jsi do něj něco přidával ... v té textové historii se houby
vyznám, nechce se mi řešit nějaký diff, mohl bys mi prosím stručně říct, co
tam bylo za problém? - není to až tak dávno (jen pár let :-)), co jsem to
projížděl na kole a dal jsem si sakra záležet, aby byl kompletní ... něco mi
přece jen uniklo, KČT to stihl přetrasovat, anebo to nějaký plantážník po mě
rozbil?!?