[Talk-cz] Špatná velikost písmen v názvech ulic importovaných z UIR-ADR

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Středa Červenec 6 08:45:14 UTC 2016

Dne středa 6. července 2016 10:00:36 CEST Marián Kyral napsal(a):

> A jak je to v RUIANu? Stejně? Tak to by pak bylo potřeba opravit tam.
> Což znamená nahlásit na ČÚZK, ti to přepošlou daným úředníkům a ti s tím
> možná něco udělají. A pak se to při update dostane až do OSM.
>
> Ale pokud je to v RUIANu správně, tak by se to mělo v OSM opravit. Možná
> by stačilo, kdyby to Petr Vejsada zakomponoval do update skriptu. Ale
> nevím jak je na tom teď s časem, nějakou dobu se tu už neukázal.
>

> Jinak mi připadá ignorování velikosti písma při hledání jako docela
> dobrá vlastnost, která by měla být implementována. Stejně tak i nějaká
> [...]

Jo, v katastru je to stejně tak blbě. Například:

Stavební objekt:	č. p. 2515, č. p. 2516, č. p. 2517, č. p. 2539
Ulice:	Buková, Osiková, Pod lipami

lipami by mělo být s velkým písmenem, v OSM je ulice správně "Pod Lipami".

Koukám že RUIAN obsahuje formulář pro zasílání oprav [1]. Obsahuje tam ale
vtipnou poznámku: "Návrhy na změny velikosti písmen budou zamítnuty
automaticky."

Co to sakra je?

Pokud existuje script kterým se provádí automatický import periodicky,
mohl bych se pokusit jej rozšířit o opravu známých chyb... Najdu jej někde
veřejně, třeba na githubu?

Lukáš

1) http://reklamace.cuzk.cz/formular/index.php?source=R%C3%9AIAN&field=ul-dnu&desc=Zm%C4%9Bna+n%C3%A1zvu+existuj%C3%ADc%C3%AD
+ulice&logged=-3&action=form