[Talk-cz] Tabulky na konci tur. tras

<0174 v0174 na v0174.net
Pátek Červenec 15 13:44:08 UTC 2016

Ahoj,

1) *turistické informační* místo je hrozně obecný pojem a tím spíš by se
měl tag ještě zpřesnit. Vyjadřuje ho podle mě naprosto přesně tag
*tourism=information*. Tag information=guidepost je na wiki popsán jako:

*Guideposts are often found along official hiking/cycling/skiing routes to
indicate the directions to different destinations. Additionally they are
often named after a region or place and shows the altitude. *
Což podle mě tabulkám bez směrovníků neodpovídá. Proto si stále myslím, že
by se tabulky bez směrovek měly značit jinak.

Každopádně pokud je tu naprostá většina proti tomu tabulky bez směrovek
přeznačovat, dělat to samozřejmě nebudu. Nejlepší v takovém případě mi
zatím přijde doplňkový tag guide_type=*, až se vrátím z dovolené, tak na to
mrknu víc.

2) Mně jde tagování samotných rozcestníků, ať už na značené, nebo neznačené
odbočce. Nicméně tabulky bývají poměrně běžně i na konci značených odboček.

<0174