[Talk-cz] mokřad u Židlochovic

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Červenec 25 21:04:35 UTC 2016

Ahoj,

Dne 25.7.2016 v 15:52 Karel Volný napsal(a):
> zdar,
>
> na něco jsem koukal, a všiml jsem si, že se nám objevil mokřad u
> Židlochovic[1] ačkoliv tedy ortofoto podklad v iD se ještě neaktualizoval
> (a mimochodem žádný dobrovolník neuzavřel příslušnou poznámku[2])
>
> tak jsem koukl do changesetu[3], a zaujal mě obsah imagery_used ... jestli to
> tahá z ČÚZK, tak ale podle aktuální verze ortofoto obkreslovat nesmíme, ne?
> (v katastrální mapě to ještě nevidím)

No tak taky tam má "local GPX". Třeba si to párkrát oběhl.

> může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit než budu případně autora kontaktovat?
>
> a mimochodem, jestli je to mokřad, tak by to ale nemělo být water=pond nýbrž
> natural=wetland a wetland=marsh[4,5] ... jest tak? (foto na wiki není moc
> reprezentativní, vypadá to jinak než foto na webu Židlochovic)

Tak je otázka, kde přesně je ta hranice mezi vodní plochou a trvale
podmáčenou půdou. Tipnul bych si, že zakreslil akorát vodní plochu a ten
mokřad bude někde okolo. Ale třeba se pletu a je to jinak. Záleží jak to
tam vypadá v různých ročních obdobích a hlavně za sucha.

Marián