[Talk-cz] mokřad u Židlochovic

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Červenec 26 07:20:16 UTC 2016

'hoj,

> No tak taky tam má "local GPX". Třeba si to párkrát oběhl.

ha, aha, to jsem přehlídnul ... já věděl, že se mám prvně zeptat, víc očí
atakdále :-)

nicméně tedy původní dotaz platí, páč kdyby to šlo, tak si s radostí tu adresu
obšlehnu pro své potřeby

> Tak je otázka, kde přesně je ta hranice mezi vodní plochou a trvale
> podmáčenou půdou. Tipnul bych si, že zakreslil akorát vodní plochu a ten
> mokřad bude někde okolo. Ale třeba se pletu a je to jinak. Záleží jak to
> tam vypadá v různých ročních obdobích a hlavně za sucha.

no, právě když si hodím do hledání obrázků "marsh", tak na mě vyleze všechno s
nějakou vodní plochou, a popis u wetland říká "... with portions of open
water", ale tady to fakt vypadá spíš jako rybníček rákosníček

ale třeba to jenom zatím nestihlo zarůst ...

K.

[1] http://www.openstreetmap.org/way/431060862
[2] http://www.openstreetmap.org/note/608985
[3] http://www.openstreetmap.org/changeset/40745213