[Talk-cz] Ne/mapovat stezky, ktere jsou znaceny jen "na papire"?

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Březen 22 10:25:04 UTC 2016

Ahoj!

> 1) v terénu se vyskytuje rada "stezek", které ne/mají ráz "naucných stezek",
> nelze to od sebe rozlisit. Nektere zcela jiste naucne se tak nejmenuji
> (nemaji v nazvu slovo "naucna" apod.) Vyrostlo jich jako houby po desti za
> EU dotace, drtiva vetsina z nich NEMA ZNACENI a ma jen zastaveni (mapu trasy
> jen nekdy treba na prvnim zastveni) a rozhodne se mistne kryji. Ted jsem byl
> tusim u Drnovic (???) a kryla se tam nejaka mistni (obecni) "stezka" se
> stezkou mikroregionu. Mam dojem ze podobnou vec jsem videl i v Brne u
> [...]

Ja bych to mozna renderoval spis nejak min vyrazne... a urcite to nema mit
"bily ctverec + zeleny sikmy pasek" pokud to neni znaceny v terenu.

Tmavsi zelena, carkovana? :-)

									Pavel