[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 5 08:52:52 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Hynek Řehoř <l2k na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 5. 2016 10:41:15
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

rozcestníky jsem dal mimo silnici, teď pro změnu dostávám hlášku "Role
guidepost unknown in templates" (viz příloha). Hledal jsem na webu i zde a
nic k tomu nenašel. Můžu hlášku ignorovat?

"

Ignoruj. Ona totiž ta validace relací "route" s turistickými trasami
nepočítá. Nevím jestli to už je nahlášené jako bug. Až budu mít trochu času,
tak se na to musím podívat.

Díky, H.

(mailto:tomas.kasparek na gmail.com)>:
2/(http://map.openstreetmap.cz/work2/)
> s rozcestníky? O víkendu jsem nafotil 3 rozcestníky v Jindřichovicích pod
> Smrkem, v pondělí uploadoval ,a stále se zobrazují jako bez ref a fota.
> Fotky jsou v pořádku nahraná, kontroloval jsem.

Aktualizuje se kazde 2 hodiny. Pokud se pak dane rozcestniky
nezparovali s fotkama, tak jsou zrejme dal nez 20m od bodu v OSM. Lze
zkontrolovat na http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?cache
(http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?cache). Kontrola
sama o sobe nic nedoplnuje do OSM, takze dodelani ref a pripadnych
dalsich tagu uz musi nekdo provest - v tabulce jsou to cervene radky.

Bye