[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 301

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Květen 17 08:00:54 UTC 2016

Ahoj!

> [...]
>
> Pokud nekde pobliz je relace turisticke znacky, tak do ni tu znacku
> pridam.
>
> Na cestu proste hodim kct_red=major. Jasne, az ty znacky bude vetsi
> kus, tak by bylo dobry vyrobit relaci, ale ted jeste neni dobry cas.
>
> Podle noveho navrhu bych, pokud ale relace nikde pobliz neni, mel
> vyrobit novou relaci, dat ji asi 5 ruznych tagu. Sorry, ale to
> neudelam, protoze:
>
> a) je to trochu moc prace
> "
>

> Promiň Pavle, ale  vymlouvat se na vlastní lenost mi přijde

Openstreetmap kazdy delame z vlastnich sobeckych duvodu. Ja tvrdim
ze je kravina kvuli 200m zakladat novou relaci. Protoze to prida praci
jak me, tak nekomu kdo ty relace bude pozdeji spojovat.

> "
> b) kdyz to takhle bude delat vic lidi, tak v mape budem mit asi tak
> 100 relaci o jednom prvku, a spojovani bude vylozene zajimave."
>

> Tak nikdo neříká, že to musíš spojovat právě ty. A jen tak pro zajímavost,
> kde u nás v ČR narazím na turistickou relaci rozdrobenou do stovky malých
> kousků? Tohle mi přijde jako hodně nereálný případ.

Kdyby se od zacatku pouzivalo tagovani pomoci relaci, tak by ted v
okoli Rican takova situace nastavala. Takze nerealna neni.

A spolehat se na to ze "za me" nekdo ty male relace spoji, je stejne
"sobecke" jako tam dat kct_red=major, a navic je to jeste vic prace
pro vsechny zucastnene. Takze je to spatny napad (tm).

									Pavel