[Talk-cz] Historie OSM u nás

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Říjen 3 21:28:23 UTC 2016

Ahoj,

chystám si přednášky na letošní LinuxDays (už tento víkend :-O ). Jednu
jsem chytře nazval "OpenStreetMap včera, dnes a zítra". Historickou část
jsem rozdělil na OSM obecně a OSM CZ. Milníky pro OSM jsem bez problémů
vybral z wiki: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/History_of_OpenStreetMap

Ovšem česká obdoba na wiki jaksi chybí. Pokusil jsem se tedy z různých
zdrojů (seznam importů, seznam dokončených importů, přednášek na
Geoinformatics a Open(Linux)Alt) dát dohromady podobný seznam
historických milníků. Výsledek je na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Historie_OpenStreetMap_CZ

Vzhledem k tomu, že OSM edituji teprve třetím rokem, prosím všechny o
kontrolu správnosti, opravy a doplnění dalších zásadních událostí.

Díky,