[Talk-cz] osmap.cz: Tur. trasa zobrazovaná tam, kde není ani v datech

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Říjen 4 05:54:51 UTC 2016

Divné, divné. Trasy se už obnovily (změny co jsem dělal v sobotu tam už
jsou), v datech na téhle ulici žádné relace nejsou, ale stejně se tam
zobrazuje modrá a žlutá.

Petře,
můžeš se na to prosím kouknout?

https://openstreetmap.cz/#map=17/49.02545/14.48029&layers=dKAGB
(https://openstreetmap.cz/#map=17/49.02545/14.48029&layers=dKAGB)

http://www.openstreetmap.org/way/262117266

Díky,
Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 30. 9. 2016 11:47:24
Předmět: Re: [Talk-cz] osmap.cz: Tur. trasa zobrazovaná tam, kde není ani v
datech

"
No může to být nějaká chyba, která už je opravena. Ovšem vrsta "Turistické
trasy ČR" se obnovuje jen každých pár dní, takže to tam ještě visí. Je
docela pravděpodobné, že to zase brzo samo zmizí.

Bohužel přidání cesty do relace nijak nemění historii té cesty, jen relace,
takže pokud to mezitím zase někdo smazal, tak už to asi není jednoduše
dohledatelné. Leda si stáhnout změny za posledních pár dní a pohledat v
nich.

Marián