[Talk-cz] cenová skupina

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Září 12 13:13:50 UTC 2016

zdar,

> Problém je, že se to celkem dost mění. Už se mi kolikrát stalo, že jsme
> někde byli spokojeni a při příští návštěvě jsme zjistili, že se změnil
> provozovatel/majitel a vše je jinak.

musíš chodit častějš :-)
- jak jsem psal, a jak potvrzuješ, změna obvykla nastává s majitelem, a to se
toho mění víc, i věci, které aktuálně mapujeme (resp. "mapujeme" = máme na to
tagy, reálné použití je věc jiná)

> Pro mně je směrodatné, zda má restaurace stránky, v jakém stavu, jestli
> a jaké mají fotky, zda tam mají jídelní lístek, zda tam mají polední menu
> na aktuální týden.

jsou místa, do kterých Web ještě nedorazil, a nepovažuju to za zásadní
nedostatek ...

> BTW: pivo za dvacet? To už jsem opravdu hodně dlouho nikde neviděl.

no, bohužel v našich končinách to taky není, ale jelikož nesedím doma na
zadku, tak vím, že jinde po republice je situace lepší
(smutné je, že v centru Prahy jsme chodili za 21,50, a to nebylo nejlevnější,
ale prošli jsme se za kvalitou - teď tam mají po několika strašlivých
zdraženích za 24, zatímco v Brně na periferii pohrdáme ČH za 25 a chodíme za
lepším za 27, což je s vyjímkou té ČH nejlepší cena v celém širém okolí)

tak jsem si namátkou vybral pár měst s pivovarem, proklikal u každého několik
prvních podniků a vybral ty, u kterých je letošní záznam s cenou do 20:

http://beerborec.cz/page.php?page=hosp_detail&pub_id=75751
http://beerborec.cz/page.php?page=hosp_detail&pub_id=28624
http://beerborec.cz/page.php?page=hosp_detail&pub_id=29191
http://beerborec.cz/page.php?page=hosp_detail&pub_id=32339