[Talk-cz] Obšlehnutá trasa

Jan Skala speirs na email.cz
Čtvrtek Září 29 14:48:38 UTC 2016

Ahoj,

při hraní s mapou u nás v Rokycanech jsem si všimnul, že cyklotrasa 352
vede tam, kde ve skutečnosti vůbec nevede a dost nápadně se její poloha
blíží mapám cz a spol. Autora jsem na to upozornil a dostalo se mi
vcelku samolibé odpovědi s nějakým nesmyslným odkazem na stránky KČT,
kde se údajně zmiňuje, že posílají svá data na mapy.cz. Z toho asi
vydedukoval, že si může obkreslit cizí mapu od stolu, ještě s poznámkou,
že bych měl tu chybu nahlásit na mapy.cz a SHOCART.

Jedná se o changeset https://www.openstreetmap.org/changeset/42232985
kde je vytvořena relace pro trasu 352, ale asi i další věci. Já jsem pro
revert, ten člověk to nikdy neprojel, jinak by věděl, že 352
začíná/končí v Rokycanech na úrovni bazénu a vede rovnou na Osek. Kdo ví
jaké chyby tam ještě jsou. Ujme se toho někdo zkušenější? Případně
prosím o připomínky a večer se pokusím o revert přes JOSM sám.

Zdraví Honza