[Talk-cz] Plánovač tras KČT - referenční čísla rozcestníků

Marek Musil wopixe na volny.cz
Pátek Září 30 10:49:35 UTC 2016

Ahoj,
na fotce (realita) je cislo trasy. Na rozcestniku se uvadelo cislo
trasy, lomeno, cislo rozcestniku na trase. Dnes se jiz na rozcestnik nepise.
Cislo trasy je ctyrmistne, Cervena zacinala 0, modra 1, zluta 6, zelena 3.
Planovac pise cisla (u nas ref) prislusne k novejsimu paradigmatu, kdy
se cislovani tyka rozcestniku samotnych a kazdy takovy by mel mit cislo
unikatni a kazda tabulka (krome tabulky s nazvem rozcestniku, ktera ma
'm') navic male pismeno na konci urcujici poradi (zacina od 'a') na
rozcestniku
Zmena nastala nekdy mezi 2000 a 2010 zrejme podle pruznosti konkretniho
znackare a mnozstvi jemu pridelenych barev a plechu na tabulky.

Pokud se nemylim, soucasny pristup je takovy ze cisla tras (pokud se je
podari odhalit prave ze starsich rozcestniku) se pouzivaji jako ref pro
relace tras. Cisla rozcestniku jako ref k bodu popisujici konkretni
rozcestnik

Mara