[Talk-cz] Plánovač tras KČT - referenční čísla rozcestníků

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Pátek Září 30 11:24:35 UTC 2016

Jojo, vím, že starší formát ref rozcestníku je číslo trasy lomeno číslo
rozcestníku. Dle wiki (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:information%3Dguidepost) se má
jako ref uvádět pouze část před lomítkem (číslo trasy). Spíš mě zajímá,
jestli mám v OSM nechat i novější verzi ref, když v reálu na rozcestníku
není a taky tady proběhla debata, jestli vůbec můžeme přepisovat tato data
z plánovače.