[Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 14 12:54:39 UTC 2017

Zase se tady neshodneme - jen namátkou, rozcestník CB124 nebo CB374 se
neukazuje v souborech chybných rozcestníků
<http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/>, protože fotky má, ale nečitelné.
Obdobně jsou na tom další rozcestníky po okolí, kde jsou fotky označené
jako nečitelné.
Neukazují se ani při zobrazení "chybných rozcestníků" na mapě, ukazují se
mezi "foto rozcestníků" a je třeba se dostat na relativně velké přiblížení,
aby se ukázaly jednotlivé ikony a ne ten počet v okolí, pokud je toho na
kousku víc a něco z toho je správně.

Takže si tím blokujeme správné vyfocení, pokud se někdo inspiruje tady
ohledně toho, co je třeba jít vyfotit.

To, že ten rozcestník je nebo byl na místě, by mělo být zajištěno pouhým
odkontrolováním v task manageru. K tomu takovouhle fotku nepotřebujeme, a k
ničemu jinému není.

V téhle chvíli zkrátka nemáme informaci o tom, existují rozcestníky, které
jakousi fotku mají, ale z jakéhokoli důvodu není v pořádku.
Jen tak mimo - stále také ukazujeme některé "fotky", kde při uploadu došlo
k problémům. Konkrétní příklad nemám, ale je tam opět minimálně jedna moje.

Majka