[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Prosinec 21 12:05:06 UTC 2018

Ahoj,

souhlasim s tim, ze tohle je cinnost vhodna pro spolek, navic to
vypada, ze i smerem k mapy.cz je to jedna z moznych forem spoluprace.
Zkusme teda znovu otevrit po novem roce, bud to pak muzeme brat
jednotlive nebo zkusit nejak zmapovat situaci v CZ a zkusit to nejak
systematicteji (coz by melo vyhodu v tom, ze Brno, Praha, XX dali,
proc nedate vy...)

Bye