[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

gorn osm na kub.cz
Sobota Prosinec 22 01:29:21 UTC 2018

To je super nápad pro co by mohl být spolek výhodný. Na úřady by to
mohlo zapůsobit více než nějaká neformální komunita. Chtělo by to
připravit nějaký oficielní dopisy a rozeslat je na příslušná místa.
Určitě je to důležité téma na nějaký jednání rady, hned jak se podaří
udělat všechno papírování se zakládáním spolku a převody domén a spol.

Jako radní bych aby v tomhle fungovala rada koordinačně a podpůrně, ale
je neefektivní aby to viselo jen na ní. Nejlepší by bylo najít 2-4 lidi
co se chtějí ve svém místě pustit do téhle bitvy a dát jim plnou
podporu. A pak na základě získaných zkušeností paket know-how upravit a
aplikovat na dalších místech. Mám dobrou zkušenost s tím, když se začne
na konkrétních projektech, vyšlápne se tím cesta a pak se to rozšiřuje.
Nabízí se začít tím, co se aktuálně naskytlo díky setkání s lidmi z
mapy.cz - mají konkrétní projekty, které už jsou nějak načaté. Za sebe
můžu řáct, že bych to zkusil v Praze. Znám lidi z IPR a Pavel ze seznamu
nám uváděl příklad nějaké komunikace s zastupiteli za Piráty, ke kterým
mám taky blízko. Kdyby se do toho v Praze chtěl pustit se mnou, tak
jedině dobře.

Nějak se mi ty volný úvahy přeměnily v konkrétní výzvu, takže:

Kdo byste měl zájem jménem spolku/OSM komunity vést oficiální -
potenciálně slouhá a nudná - jednání se svými zastupitelstvy? Jak jsem
psal v první vlně bych to zkusil na 2-4 místech a podle získaných
zkušeností můžeme pokračovat jinde.

gorn