[Talk-cz] ruční GPS navigace

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Únor 5 11:57:30 UTC 2018

no já používám Garmin montana 650
OSM mapy je možné nahrát,
Prošlé trasy zaznamenává ve formátu gpx
přístroj má 5MPX fotoaparát se záznamem polohy u fotky
výdrž je asi kolem 14 hodin na tři AA baterie 2100 mA

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 2. 2018 12:21:23
Předmět: [Talk-cz] ruční GPS navigace
"Ahoj,
přemýšlím o koupi ruční GPS navigace na treky. Máte někdo nějaké tipy ať se
nemusím prohrabávat úplně vším?

Moje požadavky:
* jednoduchý export stopy do OSM.org. Mám Linux, takže propojení přes
nějakou Windows aplikaci by byl dost opruz.
* baterka aby vydržela celý den provozu a záznamu trasy (samozřejmě čím
déle, tím líp, ale 16 hodin je minimum)
* OSM mapy (nebo možnost si je tam nahrát). Zajímá mě oblast mimo Evropu.
* pokud by k záznamu trasy bylo možno pořizovat poznámky, hlas nebo fotku
tak by to bylo super.
* používat to budu na pěší treky. Takže cyklo, rybářské či geocaching funkce
jsou mi na nic.

Za jakýkolikv tip, nebo radu čemu se vyhnout budu vděčný.

Mirek