[Talk-cz] Používání ploch místo cest

gorn osm na kub.cz
Úterý Únor 6 15:03:01 UTC 2018

Podle mě se to už děje a to tak že v rozumné míře. Náměstí jsou typický
příklad, kdy je točasto dobře namixováno - plochami je detailně
zmapována zeleň a pedestrial zone a pak jsou tam ještě linkama silnice a
nějaký hlavní pěší tahy (např pokud tam vede jasně vyznačená pěši stezka
nebo turistická značka). Dokonce některé silniční křižovatky jsem tak
viděl a někdo zmiňoval řeky - stejný řešení plocha + linka. Dělat to
jenom plochou je chyba - ztratí se tím abstrakce která je pro lineární
entity jako cesty v 99procentech ta abstrakce kterou potřebujeme.

A málem bych zapomněl parkoviště - znovu to samý - plocha a přes ní
cesty. Je to prostě "postupné zpodrobnování" které je nutno dělat s
rozvahou.