[Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Leden 3 14:47:19 UTC 2018

Ahoj,

to je super, že to aspoň pár lidí využilo.
Díky za uznání, ale nějak mě nenapadá jedna velká konkrétní věc, kterou
jsem s tím dělal - většinou to bylo menší využití v rámci úprav něčeho
většího - budovy, průchody, vodní toky.

Možná pražské mosty - přidával jsem pomocí ortofota pilíře, a zcela
určitě jsem udělal i spoustu dopravních pruhů (počet, směr, omezení,
řazení v nich).

Každopádně díky, žes to zařídil - takhle kvalitní podklady kdybychom tak
měli všude...

Zdar,
Honza Piškvor Martinec