[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pátek Leden 5 23:14:51 UTC 2018

Ahoj,

Já bych na vícepruhovém kruhovém objezdu odbočovací pruhy vyznačil.
Situaci na místě neznám, ale při koukání na zastaralé ortofoto to
například při příjezdu ze Sportovní vypadá, že je odbočení vpravo směr
Husovice povoleno jen z pravého pruhu. Samo, situace teď může být úplně
jiná.

Tvá varianta značení sedí na popisovanou situaci. Jestli používáš JOSM
doporučuju si zapnout styl kreslení mapy "Lanes and road attributes"
<https://josm.openstreetmap.de/wiki/Styles/Lane_and_Road_Attributes>.
Ten mimo jiné zviditelňuje počty pruhů / odbočovací pruhy.

Michal