[Talk-cz] Turistické trasy - "tajná" odbočka k vrcholu

Jiří Komárek xkomczax na centrum.cz
Neděle Leden 7 08:37:49 UTC 2018

Ahoj,

trochu se v tom popisu ztrácím. Je to tak, že od začátku žluté trasy
vede na opačnou stranu ještě cesta k vrcholu (viz příloha)?

Pokud je to tak, jak jsem to namaloval, zaznačil bych to normálně do
nové relace jako cestu k vrcholu (yellow:white:yellow_triangle;
network=lwn; ...). Že tato odbočka chybí na rozcestníku mi přijde
zvláštní, ale ne zcela směrodatné.