[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Leden 19 12:51:42 UTC 2018

> Ja chci a chci a chci ... to je presne tvuj pristup.  Nazev se pise
> s mezerou, a znak nedelitelny mezery v zadnych pravidlech ani v zadnych
> datech NEEXISTUJE!

popravdě, přístup, kdy někdo normálně vyjádří své zbožné přání, je mi
podstatně sympatičtější, než když někdo něco označuje za prostý fakt, bez
důkazu a ve zjevném rozporu s realitou - pakliže "v zadnych datech
NEEXISTUJE", zřejmě neexistuje ani tato diskuse, neboť ta se rozvinula pod
mailem o tom, že v datech OSM nějaké ty nbsp máme ...

> Ne, to je jen o tom ze podle vseho naprosto nerozumis tomu jak databaze
> (a OSM neni nic jineho) funguji. Protoze v datech ma byt castka a
> oznaceni meny ... zvlast.

rád bych viděl nějakou vzorovou implementaci toho nehloupého SW, ve které bude
fungovat výše uvedený příklad, s tím, že označení měny bude zvlášť

když tedy, ještě jednou zdůrazňuji z citace: "... v OSM by NIKDY NIKDE byt
nemel ..."

K.