[Talk-cz] Detekce budov s chybnou geometrií

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 19 13:53:52 UTC 2018

Existuje nějaká možnost, jak zjistit podobné problémy (obrázek situace před
x po, narychlo grabnuto než se zaktualizuje, takže každé je jiné přiblížení
a nová situace ještě není definitivní):

Zdroj těch problematických budov je KM jak situace před, tak i situace po,
zrovna jsem to opravovala při trasování budov chybějících podle RUIAN.
​Tyhle tam nejsou, ale podle KM jdou v pohodě zakreslit. Ty původní měly i
source:km, jen dotyčného nějak nenapadlo, jak by ta budova musela vypadat...

Narazila jsem na to náhodou, většinou spíš nacházím výrazně posunuté budovy
natrasované z minulosti, tohle vidím poprvé v takovém množství.

Majka