[Talk-cz] Detekce budov s chybnou geometrií

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Leden 19 14:42:10 UTC 2018

Ahoj,
hromadně asi těžko. Musela by sis do jedný db natáhnout OSM budovy a
zároveň KM (z níž bys musela _nějak_ ty budovy rekonstruovat) a pak
porovnat relativní překryv ploch těch polygonů. Něco jako je na poloha.net
s RÚIAN budovama...

Čistě prakticky je jednodušší si stáhnout v JOSM nějaký k.ú., vyfiltrovat
si jen budovy bez tagu source=cuzk:ruian, zapnout si pod to vrstvu KM a
podívat se, zda to dává smysl...

Jiné postupy mě nenapadají.

H.